2012. július 6., péntek

Új kinézet

Halihó! 


Nem, ez még nem új fejezet, azért ennyire nem vagyok gyors ;) Ha már itt tartunk, igyekezni fogok az új fejezettel/fejezetekkel, csak közbe jött valami, ami gyökerestül megváltoztatta az életemet. Lett egy saját lovam! :D Néhányan biztos tudjátok, hogy mekkora felelősség egy állatot tartani, szóval türelem, nyáron biztos nem foglak sokáig várakoztatni titeket, az iskoláról meg még ne beszéljünk. 

A lényeg:
  Mint láthattátok, új kinézetet készítettem a blogra, sokat dolgoztam vele, remélem tetszik. Ezzel kapcsolatban találtok bal oldalon egy szavazást, kérlek titeket jelezzétek, ha valami nem tetszik! Az előző fejezetnél írtam, hogy aki siet az csak pipáljon. Módosítanám ezt azzal, hogy aki siet, de tetszett (vagy éppen nem) neki a fejezet, írjon két szót a chat-be! (pl. nagyon tetszett/jó volt/nem tetszett/rossz volt stb.) Szerintem ebbe még senki nem halt bele. 

Igazán leköteleznétek, és lehet még a feji is gyorsabban készülne ;) 
xoxo: Tara

2 megjegyzés:

  1. Szia! Nagyon tetszik a blogod! Igaz, hogy csak most találtam, és nem láttam az előző kinézetét, de ez nagyon jó! Kérdésedre pedig, hogy mi a véleményünk a fejezet hosszáról, én csak azt tudom mondani, ha te így érzed jónak, nem kell hosszabbat írnod. Jó így, hisz ha hosszabb lenne, nem biztos, hogy ugyan ilyen izgis lenne! :DD
    Nixy

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia! Nagyon örülök, hogy elnyerte a tetszésedet a történet :)Más is mondta már ezt a fejezetek hosszával kapcsolatban, és hogy őszinte legyek: én is így látom. Viszont, ha az olvasók fölényes többsége azt mondaná, hogy rövid, én hajlanék arra, hogy hosszabb legyen. De ez ugyebár csak közvélemény kutatás ;) Most úgy írom a fejezeteket, hogy a hosszabbra törekszem, de semmiképpen sem akarom, hogy emiatt erőltetettre, vagy vontatottra sikerüljön egy-egy fejezet. Köszi, hogy írtál, hidd el sokat jelent: Tara :)

      Törlés