2012. november 15., csütörtök

Újra itt!

Sziasztok! 

Hosszú kihagyás után úgy döntöttem visszatérek, noha soha nem is mentem el, csak egyszerűen nem volt időm ezzel foglalkozni. Nem ígérem, hogy rendszeresen lesznek fejezetek, de ha még itt vagytok, és támogattok néhány kommenttel, az erőt ad, és talán több ihletem is lesz. Már kész a következő fejezet, ami kárpótlásul majdnem kétszer olyan hosszú, mint az eddigiek (az előzőek füzetbe 6-7 oldal voltak, ez meg 13 :) ), és elég izgalmasra sikeredett ;) Írjatok, ha érdekel még, és akkor felteszem!

xo xo Tara

2 megjegyzés:

  1. Na, szió!
    Már hiányoltalak nagyon! :) Szóval..röviden: Én Már Várom!
    Pusz
    Enough= Dorothy Hateheard

    VálaszTörlés
  2. Szia!
    Én most kezdtem olvasni a blogod és szerintem nagyon jó már várom a kövi részt nagyon-nagyon szeretném már olvasni:)
    Üdv:Egy új rajongód

    VálaszTörlés