2012. augusztus 18., szombat

Díj + bocsi!!

KÖSZÖNÖM SZÉPEN!
-Mindenkinek kell 11 dolgot írni a magáról
-A jelölő minden kérdésére válaszolnia kell
-A jelöltnek újabb 11 kérdést fel kell tennie
-11 embert meg kell jelölni linkkel együtt
-És nincs vissza adás-jelölés
11 dolog magamról:
1.Nem ez az első történetem, de eddig csak ezt tettem közzé.
2.Ez az első díjam (köszönet érte Dorothy H.-nak!)
3.Megtudnék halni egy jó vörös pöttyös könyvért *.* 
4.Imádok olvasni.
5.Van egy kutyusom, egy macskám és egy pacim.
6.Kedvenc énekes(nőim): Miley Cyrus, Demi Lovato
7.Kedvenc énekesem: Bruno Mars
8.Imádom a Vámpírnaplókat, feliratosan nézem mindig az új részeket.
9.6 éve fuvolázom.
10.Maximalista vagyok.
11.Szókimondó természet jellemez. 
 
Válaszok:
1. Kedvenc énekes? Fentebb említett Miley Cyrus
2. Mitől félsz most? Attól, hogy nem tudok összeszedni 11 embert a listába ;) Na jó, a sulitól :/
3. Milyen zene szól most nálad? Jelenleg a tv megy, szóval semmilyen.
4. Mit olvasol most? A Da Vinci-kódba temetkeztem bele jelenleg, csak ajánlani tudom!
5. Kedvenc szín? szürke
6. Milyen színű a szemed? Egész sötétbarna.
7. Kinek/minek a hatására kezdtél el írni? Szerettem volna alkotni egy saját történetet, ahol én csavarom a szálakat, és azzal jön össze a főhős, akivel én akarom :D
8. Mi a kedvenc ékszered? Nyaklánc
9. Kedvenc szám? Hát számból a 29, zene számból Nicki Minaj: Starships
10. Kedvenc hónap? Szeptember (szülinap)
11. Tudod mi lesz a vége a történetednek? Körülbelül igen, de még semmi sem biztos!

Kérdéseim:
1.Kedvenc könyv?
2.Kedvenc sorozat/tv műsor?
3.Melyik hónapban születtél?
4.Várod már a sulit?
5.Kedvenc szín?
6.Mit szeretsz a legjobban csinálni?
7.Mennyire örülsz a díjnak?
8.Mi a legnagyobb álmod?
9.Háziállatok?
10.Tesók?
11.Honnan nyersz ihletet a történetedhez?
Akiknek küldöm:
 
www.fektelenbylyliabloom.blogspot.com
www.csillagfenybylyliabloom.blogspot.com
www.alwaysandforever23454.blogspot.hu/
www.titkosdiariestortenetek.blogspot.com
www.brokenangelbycaroline.blogspot.hu/ 
www.brokenangelbycaroline.blogspot.hu/
www.gnrfanfiction.blogspot.hu/
www.robsteenn.blogspot.hu
www.newlifeklaulena.blogspot.hu
www.fiftyshadesofgreybyphineas.blogspot.hu
www.sosemhittvegzetbylyliabloom.blogspot.hu/



Tájékoztató!
Nem igazán haladok a fejezettel, pedig igyekszem. Nem tudom, nektek volt e már ilyen érzésetek, de én most úgy vagyok, hogy tudom mit akarok írni, de egyszerűen nem jönnek a szavak. Kedden elutazom, addig megpróbálom hozni a frisst! 
Tara

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése