2013. január 29., kedd


Szabályok:
1. Ha megkaptad a DÍJAT, készíts róla egy bejegyzést és tedd ki a fent látható KÉPET!
2. ŐSZINTÉN kell válaszolnod a kérdésekre!
3. Összesen 5 SZEMÉLYNEK kell tovább adnod.
4. Ezt egytől-egyig ÁT KELL MÁSOLNOD a lapodra, kivéve a válaszokat!
5. A díjat VISSZAFELÉ NEM LEHET adni! (Annak nem adhatod akitől kaptad, viszont többször is kaphatsz ilyen díjat!)
Kérdések:
1. Mi a keresztneved, hogyan becéznek?
Katalin, de attól, na meg a 'Katitól' falra mászom, úgyhogy csak simán Kata, vagy néhány embernek Katica :))
2. Melyik dalon tudsz igazán sírni?
Miley Cyrus: Giving you up ; Megasztár: Álom világ ; Pink: Try
3. Félsz a sötétben?
Nem.
4. Szerelmes vagy valakibe?
Igen, a barátomba :)
5. Mi volt az eddigi legcikibb dolog, ami életedben történt veled?
Hm, hát nem tudom... Talán az amikor, az egyik tanárom előtt veszekedtünk egy fiúval, akit nagyon nem kedvelek, és erre a tanár viccesen megjegyezte, hogy 'szerinte, mi igazából tetszünk egymásnak, csak valahol megakadt köztünk a kommunikáció', a srác meg csak röhögött.. o.O
6. Gondolatban öltél már meg valakit?
Van olyan ember, akit tudnék nélkülözni az életemből, de nem, nem szoktam senkit 'megölni' :)
7. Szerinted péntek 13.-a szerencsét, vagy szerencsétlenséget jelent?
Szerintem simán csak különleges ;))
8. Van olyan dolog, amit még a szüleidnek sem árultál el?
Kinek nincs? :DD
9. Hallgatsz olyan zenét, amit mások előtt cikinek érzel?
Persze, de felszoktam vállalni, hiszen az is én vagyok.
10. Kiskorodban sírtál, ha szurit kaptál?
Egy ilyen alkalomra emlékszem csak, de az nem rémlik, hogy sírtam volna...
11. Mit tennél, ha hirtelen híres lennél?
Igyekeznék mindenkinek megfelelni, és önmagam maradni ^-^
12. Szoktál álmodozni?
Persze :)
13. Járnál Chace Crawforddal?
Nevessetek ki, de fogalmam sincs ki az :/
14. Hány gyereket szeretnél? Fiú/lány, neveik?
Azt hiszem 2t, de majd még elválik, messze van még :)
15. Adni vagy kapni jobb?
Én nem igazán szeretem a meglepetéseket, de amikor egyik barátnőm vagy barátom mondja, hogy mire vágyik nagyon (CD, DvD, ruha stb,), akkor imádom azt adni nekik, és így látni mikor megkapják :DD
16. Titkom:
Például a környeztemben élőknek ez a blog ;)
17. Bakancslista:
őőőő... sok minden :) nem szeretem kimondani, vagy leírni azt amit szeretnék, hogy legyen, mert általában az sosem úgy történik, ahogyan én akarom :D

1 megjegyzés:

  1. Köszönöm szépen!
    Sajnos nagyon kevés az időm, így azt inkább írásra fordítom, de jól esik, hogy gondoltál rám :)

    VálaszTörlés